Зацверджана
на пясяджэнні метадычнага савета
(пратакол № …. ад …. …. 2017 г)
План работы
метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
на 2018/2019 навучальны год
Кіраўнік – Гражынская Валянціна Тадэвушаўна, настаўніца матэматыкі вышэйшай катэгорыі
План работы
на 2018/2019 навучальны год
Тэма: патэнцыял вучэбнага занятку, рэалізацыя задач асобаснага развіцця вучняў
<pre> Мэта: удасканаленне педагагічнага майстэрства настаўнікаў праз рэалізацыю розных падыходаў да арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў сучасных умовах</pre>Задачы:
<pre> 1. Авалоданне эфектыўнымі метадамі выкладання прадметаў.</pre> <pre> 2. Арганізацыя прадуктыўнай дзейнасці на вучэбных занятках.</pre> <pre> 3. Вызначэнне аптымальных шляхоў павышэння якасці адукацыі.</pre> <pre> 4. Аптымізацыя формаў і метадаў арганізацыі навучальнага працэсу з улікам пазнавальных магчымасцяў навучэнцаў;</pre> <pre> 5. Выяўленне цяжкасцяў навучэнцаў у засваенні зместу вучэбнага прадмета;</pre> <pre> 6. Актывізацыя працы з навучэнцамі, якія выяўляюць цікавасць да прадмета. </pre>Пасяджэнне 1
Тэма. Арганізацыя адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла і асаблівасці метадычнай работы ў 2018/2019 навучальным годзе
Мэта: павышэнне ўзроўня нарматыўна-прававой кампетэнцыі членаў метадычнага аб’яднання ў забеспячэнні адукацыйнага працэсу.
Задачы:
- Вывучыць змест нарматыўных прававых дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях выкладання вучэбных прадметаў “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе;
- Вызначыць мэты і задачы работы метадычнага аб’яднання на 2018/2019 навучальны год, абмеркаваць змест плана работы метадычнага аб’яднання.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.
Час правядзення: 29 жніўня 2018 года.
Тэарэтычны блок:
- Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу па прадметах “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе.
- Вучэбна-метадычнае забеспячэнне выкладання прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе. Новыя метадычныя выданні для настаўнікаў і вучняў.
Гарадовіч М.І.
Практычны блок:
Абмеркаванне плана работы метадычнага аб’яднання на 2018/2019 навучальны год
Гражынская В.Т.
Літаратура:
- Настаўніцкая газета
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі ў 2017/2018 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі»
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі”
- Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў па вучэбных прадметах , зацверджаныя загадам МА РБ ад 29. 05. 2009 №674 (са зменамі і дапаўненнямі ад 29.09.2010 №635)
Пасяджэнне 2
- Рэалізацыя асобасна арыентаванага і кампетэнтнаснага падыходаў да арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
- : удасканаленне механізмаў рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў адукацыйным працэсе па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
Форма правядзення: абмен вопытам
Час правядзення: 28 лістапада 2018 года
Тэарэтычны блок:
1. Пабудова сучаснага ўрока на аснове практыка-арыентаванага навучання.
Гарадовіч Л.Э., настаўнік хіміі і біялогіі
- . Развіццё даследчага патэнцыяла вучняў пры вывучэнні фізікі
Гражынскі Т.У., настаўнік матэматыкі і фізікі
- Рэалізацыя практычнай накіраванасці выкладання прадметаў прырода-знаўча-матэматычнага цыкла
Гражынская В.Т., настаўнік матэматыкі
Практычны блок:
- Наведванне, самааналіз і аналіз урока інфарматыкі
Дарашэвіч Т.У., настаўнік інфарматыкі
Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.
Пасяджэнне 3
Тэма: Арганізацыя эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
Мэта: удасканаленне метадаў і прыёмаў, якія спрыяюць эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
Форма правядзення: семінар-практыкум
Час правядзення: 20 лютага 2019 года
Тэарэтычны блок:
1. Выкарыстанне сучасных тэхналогій на вучэбных занятках па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.
Гарадовіч М.І., настаўнік геаграфіі
2. Выкарыстанне сучасных тэхналогій у пазаўрочнай дзейнасці па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.
Дарашэвіч Т.У., настаўнік інфарматыкі
3. Арганізацыя работы па выяўленню і ўліку індывідуальных і асабістых асаблівасцей навучэнцаў на ўроках матэматыкі.
Гражынскі Т.У., настаўнік матэматыкі і фізікі
Практычны блок:
- Наведванне, самааналіз і аналіз урока матэматыкі ў 7 класе
Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.
Пасяджэнне 4
Тэма: Вынікі работы настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе
Мэта:
- абмеркаванне вынікаў вучэбнай дзейнасці ў адпаведнасці з праграмамі па прадметах;
- удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў праз самаадукацыйную дзейнасць
Форма правядзення: метадычны практыкум
Час правядзення: 27 красавіка 2019 года
Парадак правядзення педагагічнага практыкума:
- Аналіз выканання вучэбных праграм ў адпаведнасці з каляндарна-тэматычным планаваннем
Настаўнікі-прадметнікі
- Справаздача аб рабоце і ацэнка дзейнасці МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла за 2018/2019 навучальны год
Гражынская В.Т., кіраўнік МА
- Панарама вопыту. Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніка матэматыкі Гражынскай В.Т.
Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.