Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Голосование
Где Вы планируете провести лето?
Всего 192 человека
Голосование
Самый сложный месяц учебного года?
Всего 222 человека
Голосование
Как Вы оцените нашу школу?
Всего 209 человек
Голосование
Ваш любимый предмет в школе?
Всего 254 человека
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 195 человек

План работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Дата: 11 мая 2018 в 16:42, Обновлено 1 октября 2018 в 13:49
Автор: Булко Ж. Э.

     

                                                          Зацверджана

на пясяджэнні метадычнага савета

(пратакол № …. ад ….   ….  2017 г)

План работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

 на 2018/2019 навучальны год

Кіраўнік – Гражынская Валянціна Тадэвушаўна, настаўніца матэматыкі вышэйшай катэгорыі

План работы

на 2018/2019 навучальны год

Тэма: патэнцыял вучэбнага занятку, рэалізацыя задач асобаснага развіцця вучняў

Мэта: удасканаленне педагагічнага майстэрства настаўнікаў праз рэалізацыю розных падыходаў да арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў сучасных умовах

 Задачы:

1. Авалоданне эфектыўнымі метадамі выкладання прадметаў.
2. Арганізацыя прадуктыўнай дзейнасці на вучэбных занятках.
3. Вызначэнне аптымальных шляхоў павышэння якасці адукацыі.
4. Аптымізацыя формаў і метадаў арганізацыі навучальнага працэсу з улікам пазнавальных магчымасцяў навучэнцаў;
5. Выяўленне цяжкасцяў навучэнцаў у засваенні зместу вучэбнага прадмета;
6. Актывізацыя працы з навучэнцамі, якія выяўляюць цікавасць да прадмета.

Пасяджэнне 1

Тэма.  Арганізацыя адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла і асаблівасці метадычнай работы ў 2018/2019 навучальным годзе

Мэта: павышэнне ўзроўня нарматыўна-прававой кампетэнцыі членаў метадычнага аб’яднання ў забеспячэнні адукацыйнага працэсу.

Задачы:

  • Вывучыць змест нарматыўных прававых дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях выкладання вучэбных прадметаў  “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе;
  • Вызначыць мэты і задачы работы метадычнага аб’яднання  на 2018/2019 навучальны год, абмеркаваць змест плана работы метадычнага аб’яднання.

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Час правядзення: 29 жніўня 2018 года.

Тэарэтычны блок:

  1. Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу па  прадметах  “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе.
  2. Вучэбна-метадычнае забеспячэнне выкладання прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе. Новыя метадычныя выданні для настаўнікаў і вучняў.

Гарадовіч М.І.

Практычны блок:

   Абмеркаванне плана работы метадычнага аб’яднання на 2018/2019 навучальны год

                                                                               Гражынская В.Т.

Літаратура:

  1. Настаўніцкая газета
  2. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «Аб арганізацыі ў 2017/2018 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі»
  3. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі”
  4. Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў па вучэбных прадметах , зацверджаныя загадам МА РБ ад 29. 05. 2009 №674 (са зменамі і дапаўненнямі ад 29.09.2010 №635)

Пасяджэнне 2

  • Рэалізацыя асобасна арыентаванага  і кампетэнтнаснага падыходаў да арганізацыі адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
  • : удасканаленне механізмаў рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў адукацыйным працэсе па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Форма правядзення: абмен вопытам

Час правядзення: 28 лістапада 2018 года

Тэарэтычны блок:

1. Пабудова сучаснага ўрока на аснове практыка-арыентаванага навучання.

Гарадовіч Л.Э., настаўнік хіміі і біялогіі

  1. .  Развіццё даследчага патэнцыяла вучняў пры вывучэнні фізікі

Гражынскі Т.У., настаўнік матэматыкі і фізікі

  1. Рэалізацыя практычнай накіраванасці выкладання прадметаў прырода-знаўча-матэматычнага цыкла

Гражынская В.Т., настаўнік матэматыкі

Практычны блок:

  1. Наведванне, самааналіз і аналіз урока інфарматыкі

Дарашэвіч Т.У., настаўнік інфарматыкі

Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.

Пасяджэнне 3

Тэма: Арганізацыя эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Мэта: удасканаленне метадаў і прыёмаў,  якія спрыяюць эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Форма правядзення: семінар-практыкум

Час правядзення: 20 лютага 2019 года

Тэарэтычны блок:

1. Выкарыстанне сучасных тэхналогій на вучэбных занятках па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.

Гарадовіч М.І., настаўнік геаграфіі

2.  Выкарыстанне сучасных тэхналогій у пазаўрочнай дзейнасці па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.

Дарашэвіч Т.У., настаўнік інфарматыкі

3. Арганізацыя работы па выяўленню і ўліку індывідуальных і асабістых асаблівасцей навучэнцаў на ўроках матэматыкі.

Гражынскі Т.У., настаўнік матэматыкі і фізікі

Практычны блок:

  1. Наведванне, самааналіз і аналіз урока матэматыкі ў 7 класе

Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.

Пасяджэнне 4

Тэма:  Вынікі работы настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе

Мэта:

  • абмеркаванне вынікаў вучэбнай дзейнасці ў адпаведнасці з праграмамі па прадметах;  
  • удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў праз самаадукацыйную дзейнасць

Форма правядзення: метадычны практыкум

Час правядзення: 27 красавіка 2019 года

Парадак правядзення педагагічнага практыкума:

  1. Аналіз выканання вучэбных праграм ў адпаведнасці з каляндарна-тэматычным планаваннем

                                                                       Настаўнікі-прадметнікі

  1. Справаздача аб рабоце і ацэнка дзейнасці МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла за 2018/2019 навучальны год

Гражынская В.Т., кіраўнік МА

  1. Панарама вопыту.  Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніка матэматыкі Гражынскай В.Т.

Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.