ЗАЦВЕРДЖАНА
на пасяджэнні педагагічнага
савета Бакштаўскага дз/с – СШ
Пратакол № 3 ад 03.04.2014
Памятка па самаадукацыі
№ п/п |
Магчымыя праблемы |
Шляхі вырашэння |
1. |
Адчуваю цяжкасці ў выбары тэмы самаадукацыі |
1.Выдзеліце з разнастайнасці праблем, якія выцякаюць з вынікаў дыягностыкі, аналізу работы, назіран-няў за навучэнцамі, тую, якая з’яўляецца для вас галоўнай і рашэнне якой дало б станоўчыя вынікі. 2. Вызначце актуальнасць дадзенай праблемы, яе перспектыўнасць і практычную значнасць для павышэння якасці адукацыйнага працэсу |
2. |
Пры падборы літаратуры губляюся ў яе шматлікасці, адчуваю цяжкасці ў правільным выбары |
Подбор літаратуры 1.Праглядзіце змест, уводзіны, рэзюмэ: гэта дае агульнае ўяўленне аб задумцы кнігі, робіць чытанне свядомым і мэтанакіраваным. 2.Адкажыце на пытанні:
Складанне плана вывучэння выбранай літаратуры 1.Пачніце з вывучэння традыцыйных методык па дадзенай праблеме. 2.Прааналізуйце сучасныя погляды на праблему. 3. Выкарыстайце вопыт работы іншых педагогаў |
3. |
Пры рабоце з метадычнай літаратурай не магу глыбока асэнсаваць прачытаны матэрыял |
1. Па меры чытання выдзяляйце ключавыя словы, думкі, меркаванні. 2.Запісвайце найбольш важныя, на ваш погляд, думкі, факты ці выдзяляйце галоўнае для сябе ўмоўнымі сімваламі. 3.Запісвайце пытанні, якія ўзнікаюць па меры азнаямлення з крыніцамі. 4.Карыстайцеся даведнікамі, слоўнікамі, якія раскрываюць асноўныя тэрміны і паняцці |
4. |
Пры вывучэнні тэмы ўзнікае адчуванне, што многае не запамінаецца |
1.Складзіце план ці схему атрыманых пры вывучэнні матэрыялаў. 2.Уявіце, «прайграйце» магчымыя сітуацыі і варыянты практычных дзеянняў |
5. |
Атрыманы вялікі аб’ём інфармацыі («каша ў галаве»), губляецца яе значнасць |
Адкажыце на пытанні:
|