Новости проекта
Перенос и удаление уроков
Внесение изменений в личные данные
Голосование
Где Вы планируете провести лето?
Всего 192 человека
Голосование
Самый сложный месяц учебного года?
Всего 222 человека
Голосование
Как Вы оцените нашу школу?
Всего 209 человек
Голосование
Ваш любимый предмет в школе?
Всего 254 человека
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 195 человек

Рэкамендацыі па самаадукацыі

Дата: 28 июля 2016 в 15:38, Обновлено 20 сентября 2017 в 10:32
Автор: Булко Ж. Э.

РЭКАМЕНДАЦЫІ ПА ВЫБАРУ ТЭМЫ ПА САМААДУКАЦЫІ

         Падчас актывізацыі дзейнасці педагогаў па самаадукацыі важна рэалізацыя дыферэнцыраванага падыходу ў вызначэнні асноўных кірункаў прафесійнага развіцця. Бесперапыннаму павышэнню прафесійнага майстэрства педагогаў спрыяе правільна арганізаваная работа па самаадукацыі.

Мэты самаадукацыі:

         - павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці;

         - пашырэнне педагагічных і псіхалагічных ведаў;

         -  паглыбленне ведаў па методыцы вучэбных прадметаў;

         - авалодванне дасягненнямі педагагічнай навукі, перадавой педагагічнай

            практыкі.

Для маладых спецыялістаў:

  • адаптацыя педагагічнай дзейнасці;
  • усведамленне мэт і каштоўнасцей асобасна-арыентаванай мадэлі выхавання;
  • навучанне і развіццё, фарміраванне асноў педагагічнага майстэрства.

Для настаўнікаў, якія працуюць больш за 5 гадоў:

  • засваенне тэхналагічнага цыклу прафесійнай дзейнасці;
  • авалодванне спосабамі праектавання адукацыйнага працэсу з мэтай павышэння яго эфектыўнасці;
  • фарміраванне ўменняў аналізаваць навукова-метадычную літаратуру;
  • выкарыстанне атрыманых ведаў на практыцы, актывізацыя творчых здольнасцей.

Для вопытных, творчых настаўнікаў:

  • актуалізацыя здольнасцей да перапраектавання асабістай дзейнасці ў кантэксце тэндэнцый развіцця псіхолага-педагагічнай навукі;
  • праяўленне творчага патэнцыялу педагога;
  • развіццё навукова-даследчай дзейнасці.

Патрабаванні, якія неабходна ўлічваць пры выбары тэмы па самаадукацыі:

  • актуальнасць;
  • улік дасягнутага ўзроўня дзейнасці, інтарэсаў і патрабаванняў педагогаў;
  • цесная сувязь з пэўнымі навукова-педагагічнымі даследаваннямі і рэкамендацыямі, з педагагічным вопытам іншых устаноў.      

Функцыі самаадукацыі:

  • кампенсаванне недахопаў атрыманай адукацыі;
  • пастаянная адаптацыя ў прафесійнай дзейнасці, якая змяняецца, да яе тэхналогій;
  • бесперапыннае развіццё творчага патэнцыялу асобы.
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.