<article> <article>
План работы
метадычнага аб’яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла
на 2018/2019 навучальны год
Кіраўнік – Л.Э.Валканоўская,
настаўнік беларускай мовы і літаратуры
вышэйшай катэгорыі
Занятак 1
Дата правядзення: 25 жніўня 2018 года
Форма правядзення: семінар
Тэма: Інструктыўна-метадычная нарада “Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе”
Мэта: якаснае асваенне педагогамі нарматыўнага прававога і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла.
Парадак правядзення:
1.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Аб выкладанні вучэбных прадметаў “Беларуская мова”і “Беларуская літаратура” ў 2018/2018 навучальным годзе.
Л.Э. Валканоўская
2.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «О преподавании учебных предметов “Русский язык” и “Русская литература” в 2018/2019 учебном году.
Т.Э.Шмык
3.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ”О преподавании иностранных языков” в 2018/2019 учебном году.
К.С. Грабайла
4.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “О преподавании учебного предмета “История” в 2018/2019 учебном году.
І.В.Ціхон
5.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “О преподавании учебного предмета “Обществоведение” в 2018/2019 учебном году.
І.В.Ціхон
6. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі”.
А.М. Каваленка
Рэфлексія
Занятак 2
Дата правядзення: 21 снежня 2018 года
Форма правядзення: семінар-практыкум
Тэма: Сучасны ўрок: падыходы, тэхналогіі, метады.
Мэта: павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па пытаннях сучасных падыходаў да правядзення ўрока.
Парадак правядзення:
Тэарэтычны блок
1. Складнікі эфектыўнасці ўрока.
А.М. Каваленка
2. Мэтазгоднасць тэхналогій, сродкаў, метадаў і прыёмаў навучання, развіцця і выхавання школьнікаў на ўроках гуманітарнага цыкла ў рабоце з высокаматываванымі і слабапаспяваючымі навучэнцамі.
К.С.Грабайла
3. Праблемна-пошукавы падыход пры арганізацыі самастойнай дзейнасці на ўроку.
І.В.Ціхон
Практычны блок
1. Распрацоўкарэкамендацый па рабоце з высокаматываванымі і слабапаспяваючымі навучэнцамі.
Рэфлексія
Занятак 3
Дата правядзення: 15 сакавіка 2019 года
Форма правядзення: ярмарка ідэй
Тэма: Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на ўроках гуманітарнага цыкла.
Мэта: вызначыць шляхі рэалізацыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на ўроках гуманітарнага цыкла; актывізаваць дзейнасць настаўнікаў па рэалізацыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей.
Парадак правядзення:
Тэарэтычны блок
1. Паняцце, значэнне і функцыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей.
Л.Э. Валканоўская
2. Міжпрадметныя сувязі як умова аптымізацыі адукацыйнага працэсу і зніжэння нагрузкі вучняў.
Т.Э. Шмык
3.Інтэрактыўны ўрок як адна з форм рэалізацыі міжпрадметных сувязей.
Ж.Э. Булко
Практычны блок
- Наведванне ўрокаў па тэме занятка.
- Абмеркаванне і аналіз наведаных урокаў.
Рэфлексія
Занятак 4
Дата правядзення: 16 мая 2019 года
Форма правядзення: творчая майстэрня
Тэма: Бесперапынная самаадукацыя педагогаў – ключ да поспеху вучня і настаўніка на ўроку.
Мэта: садзеянне развіццю асобы педагога, вывучэнне асноўных накірункаў дзейнасці педагогаў па развіцці прафесійнай пазіцыі.
Парадак правядзення:
Тэарэтычны блок
- Творчая справаздача па тэме самаадукацыі настаўніцы беларускай мовы і літаратуры Л.Э.Валканоўскай.
2. Прэзентацыя дыдактычнага матэрыялу і ЭСН настаўніцы беларускай мовы і літаратуры А.М.Каваленкі.
Рэфлексія
План работы
метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
на 2018/2019 навучальны год
Кіраўнік – Гражынская Валянціна Тадэвушаўна,
настаўніца матэматыкі вышэйшай катэгорыі
1 пасяджэнне
Дата правядзення: 29 жніўня 2018 года
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада
Тэма: Арганізацыя адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла і асаблівасці метадычнай работы ў 2018/2019 навучальным годзе
Мэта: павышэнне ўзроўня нарматыўна-прававой кампетэнцыі членаў метадычнага аб’яднання ў забеспячэнні адукацыйнага працэсу.
Задачы:
- Вывучыць змест нарматыўных прававых дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях выкладання вучэбных прадметаў “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе;
- Вызначыць мэты і задачы работы метадычнага аб’яднання на 2018/2019 навучальны год, абмеркаваць змест плана работы метадычнага аб’яднання.
Тэарэтычны блок:
- Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу па прадметах “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе.
Настаўнікі-прадметнікі
- Вучэбна-метадычнае забеспячэнне выкладання прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе. Новыя метадычныя выданні для настаўнікаў і вучняў.
Гарадовіч М.І., намеснік дырэктара па ВВР
Практычны блок:
Абмеркаванне плана работы метадычнага аб’яднання на 2018/2019 навучальны год
Гражынская В.Т., кіраўнік МА
Літаратура па тэме:
- Настаўніцкая газета
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Матэматыка”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Фізіка”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Інфарматыка”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Хімія”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Біялогія”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Геаграфія” ”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Астраномія”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбных прадметаў “Працоўнае навучанне” і “Чарчэнне
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы сярэдняй адукацыі”
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета “Фізічная культура і здароўе”
- Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў па вучэбных прадметах , зацверджаныя загадам МА РБ ад 29. 05. 2009 №674 (са зменамі і дапаўненнямі ад 29.09.2010 №635)
- Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “ Аб арганізацыі ў 2016/2017 навучальным годзе дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання на ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі”
2 пасяджэнне
Дата правядзення: 24 лістапада 2018 года
Форма правядзення: абмен вопытам
Тэма: Арганізацыя эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыкла
Мэта: удасканальваць метады і прыёмы якія спрыяюць эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча -матэматычнага цыкла
Тэарэтычны блок:
- Выкарыстанне сучасных тэхналогій на вучэбных занятках па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.
Гражынская В.Т., настаўнік матэматыкі
- Выкарыстанне сучасных тэхналогій ва пазаўрочнай дзейнасці па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.
Дарашэвіч Т.У., настаўнік інфарматыкі
- Арганізацыя дзейнасці педагога па карэкцыі ведаў і ўменняў, ўдасканаленні прыёмаў арганізацыі на вучэбных занятках узаемакантролю і самакантролю вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў.
Гарадовіч М.І., настаўніца геаграфіі
Практычны блок:
- Наведванне, самааналіз і аналіз урока біялогіі
Гарадовіч Л.Э., настаўнік біялогіі
Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.
3 пасяджэнне
Дата правядзення: 21 лютага 2019 года
Форма правядзення: семінар-практыкум
Тэма: Актывізацыя працы з адоранымі вучнямі і арганізацыя мэтанакіраванай працы з навучэнцамі, якія маюць нізкую матывацыю
Мэта: садзейнічаць укараненню ў практыку работы настаўнікаў метадычнага аб’яднання спрыяльнага асяроддзя для працы з адоранымі вучнямі і навучэнцамі, якія маюць нізкую матывацыю праз выкарыстанне актыўнай ацэнкі.
Тэарэтычны блок:
- Сістэма работы з высокаматываванымі вучнямі на ўроках і ў пазаўрочны час.
Гражынскі Т.У., настаўнік матэматыкі і фізікі
- Асаблівасці работы з адоранымі вучнямі і вучнямі, якія маюць нізкую матывацыю на ўроках геаграфіі
Гарадовіч М.І., настаўнік геаграфіі
- З вопыта работы з вучнямі па павышэнню спартыўных дасягненняў і прыцягненню вучняў з нізкай матывацыяй да актыўных заняткаў фізічнай культурай
Чэрнік В.А., настаўнік фізічнай культуры
Практычны блок:
- Наведванне, самааналіз і аналіз урока матэматыкі ў 7 класе.
Гражынская В.Т., настаўнік матэматыкі
Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.
4 пасяджэнне
Дата правядзення: 27 красавіка 2019 года
Форма правядзення: метадычны практыкум
Тэма: Вынікі работы настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе
Мэта:
- абмеркаванне вынікаў вучэбнай дзейнасці ў адпаведнасці з праграмамі па прадметах;
- удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў праз самаадукацыйную дзейнасць
Парадак правядзення педагагічнага практыкума:
- Аналіз выканання вучэбных праграм ў адпаведнасці з каляндарна-тэматычным планаваннем
Настаўнікі-прадметнікі
- Справаздача аб рабоце і ацэнка дзейнасці МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла за 2018/2019 навучальны год
Гражынская В.Т., кіраўнік МА
- Метадычная капілка. Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніцы працоўнага навучання Нехвядовіч і.ю.
- Панарама вопыту. Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніка матэматыкі Гражынскай В.Т.
Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.
</article></article>