Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План работы МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла

Дата: 1 декабря 2016 в 17:20, Обновлено 1 октября 2018 в 13:44
Автор: Булко Ж. Э.

                                                                                                                 

<article> <article>

           План работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў гуманітарнага цыкла

на 2018/2019 навучальны год

                                                                                      Кіраўнік – Л.Э.Валканоўская,

                                                                                      настаўнік беларускай мовы і літаратуры

                                                                                      вышэйшай катэгорыі

Занятак 1

                                         Дата правядзення: 25 жніўня 2018 года

                                         Форма правядзення: семінар

    Тэма: Інструктыўна-метадычная нарада “Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе”

     Мэта: якаснае асваенне педагогамі нарматыўнага прававога і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу па прадметах гуманітарнага цыкла.

     Парадак правядзення:

     1.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Аб выкладанні вучэбных прадметаў “Беларуская мова”і “Беларуская літаратура” ў 2018/2018 навучальным годзе.

                                                                            Л.Э. Валканоўская

     2.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь «О преподавании учебных предметов “Русский язык” и “Русская литература” в 2018/2019 учебном году.

                                                                             Т.Э.Шмык

     3.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ”О преподавании иностранных языков” в 2018/2019 учебном году.

                                                                              К.С. Грабайла

     4.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “О преподавании учебного предмета “История” в 2018/2019 учебном году.

                                                                              І.В.Ціхон

     5.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “О преподавании учебного предмета “Обществоведение” в 2018/2019 учебном году.

                                                                              І.В.Ціхон

    6. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі”.

                                                                            А.М.  Каваленка

  Рэфлексія

                                                        Занятак 2

                                          Дата правядзення: 21 снежня 2018 года

                                          Форма правядзення: семінар-практыкум

     Тэма: Сучасны ўрок: падыходы, тэхналогіі, метады.

     Мэта: павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў  па пытаннях  сучасных падыходаў да правядзення ўрока.

Парадак правядзення:                                                                            

Тэарэтычны блок

1. Складнікі эфектыўнасці ўрока.

                                                                   А.М. Каваленка

2. Мэтазгоднасць тэхналогій, сродкаў, метадаў і прыёмаў навучання, развіцця і выхавання школьнікаў на ўроках гуманітарнага цыкла  ў рабоце з высокаматываванымі і слабапаспяваючымі навучэнцамі.

                                                                                  К.С.Грабайла

3. Праблемна-пошукавы падыход пры арганізацыі самастойнай дзейнасці на ўроку.

                                                                        І.В.Ціхон

      Практычны блок

1. Распрацоўкарэкамендацый па рабоце з высокаматываванымі і слабапаспяваючымі навучэнцамі.

       Рэфлексія

                                                           Занятак 3

                                           Дата правядзення: 15 сакавіка 2019 года

                                           Форма правядзення: ярмарка ідэй

     Тэма: Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на ўроках гуманітарнага цыкла.

     Мэта: вызначыць шляхі рэалізацыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей  на ўроках гуманітарнага цыкла; актывізаваць дзейнасць настаўнікаў па рэалізацыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей.

    Парадак правядзення:

    Тэарэтычны блок

1. Паняцце, значэнне і функцыі ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей.

                                                                            Л.Э. Валканоўская

2. Міжпрадметныя сувязі як умова аптымізацыі адукацыйнага працэсу і зніжэння нагрузкі вучняў.

                                                                            Т.Э. Шмык

 3.Інтэрактыўны ўрок як адна з форм рэалізацыі міжпрадметных сувязей.

                                                                            Ж.Э. Булко

    Практычны блок

  1. Наведванне ўрокаў па тэме занятка.
  2. Абмеркаванне і аналіз наведаных урокаў.

    Рэфлексія

                                                                Занятак 4

                                             Дата правядзення: 16 мая 2019 года

                                             Форма правядзення: творчая майстэрня

Тэма: Бесперапынная самаадукацыя педагогаў – ключ да поспеху вучня і настаўніка на ўроку.

Мэта: садзеянне развіццю асобы педагога, вывучэнне асноўных накірункаў дзейнасці педагогаў па развіцці прафесійнай пазіцыі.

         Парадак правядзення:

         Тэарэтычны блок

  1. Творчая справаздача па тэме самаадукацыі настаўніцы беларускай мовы і літаратуры Л.Э.Валканоўскай.

2. Прэзентацыя дыдактычнага матэрыялу і ЭСН настаўніцы беларускай мовы і літаратуры А.М.Каваленкі.

          Рэфлексія

                                                     

   

План работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

 на 2018/2019 навучальны год

Кіраўнік – Гражынская Валянціна Тадэвушаўна,

настаўніца матэматыкі вышэйшай катэгорыі

1 пасяджэнне

Дата правядзення: 29 жніўня 2018 года

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада

Тэма:  Арганізацыя адукацыйнага працэсу па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла і асаблівасці метадычнай работы ў 2018/2019 навучальным годзе

Мэта: павышэнне ўзроўня нарматыўна-прававой кампетэнцыі членаў метадычнага аб’яднання ў забеспячэнні адукацыйнага працэсу.

Задачы:

  • Вывучыць змест нарматыўных прававых дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях выкладання вучэбных прадметаў  “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе;
  • Вызначыць мэты і задачы работы метадычнага аб’яднання  на 2018/2019 навучальны год, абмеркаваць змест плана работы метадычнага аб’яднання.

Тэарэтычны блок:

  1. Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу па  прадметах  “Матэматыка”, “Фізіка”, “Інфарматыка”, “Чарчэнне”, “Хімія”, Біялогія”, “Астраномія”, “Геаграфія”, “Фізічная культура і здароўе”, “Працоўнае навучанне” у 2018/2019 навучальным годзе.            

  Настаўнікі-прадметнікі  

  1. Вучэбна-метадычнае забеспячэнне выкладання прадметаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе. Новыя метадычныя выданні для настаўнікаў і вучняў.

Гарадовіч М.І., намеснік дырэктара па ВВР

Практычны блок:

   Абмеркаванне плана работы метадычнага аб’яднання на 2018/2019 навучальны год

                                                                               Гражынская В.Т., кіраўнік МА

Літаратура па тэме:

  1. Настаўніцкая газета
  2. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Матэматыка”
  3. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Фізіка”
  4. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Інфарматыка”
  5. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Хімія”
  6. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Біялогія”
  7. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Геаграфія”  ”
  8. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Астраномія”
  9. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбных прадметаў  “Працоўнае навучанне” і “Чарчэнне
  10. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы сярэдняй адукацыі”
  11. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры выкладанні вучэбнага прадмета  “Фізічная культура і здароўе”  
  12.  Нормы ацэнкі вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў па вучэбных прадметах , зацверджаныя загадам МА РБ ад 29. 05. 2009 №674 (са зменамі і дапаўненнямі ад 29.09.2010 №635)
  13. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “ Аб арганізацыі ў 2016/2017 навучальным годзе дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання на ІІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі”

2 пасяджэнне

Дата правядзення: 24 лістапада 2018 года

Форма правядзення: абмен вопытам

Тэма: Арганізацыя эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча-матэматычнага цыкла

Мэта: удасканальваць метады і прыёмы якія спрыяюць эфектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў на ўроках прыродазнаўча -матэматычнага цыкла

Тэарэтычны блок:

  1. Выкарыстанне сучасных тэхналогій на вучэбных занятках па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.

Гражынская В.Т., настаўнік матэматыкі

  1. Выкарыстанне сучасных тэхналогій ва пазаўрочнай дзейнасці па прадметах прыродазнаўча-матэматычнага цыкла.

Дарашэвіч Т.У., настаўнік інфарматыкі

  1. Арганізацыя дзейнасці педагога па карэкцыі ведаў і ўменняў, ўдасканаленні прыёмаў арганізацыі на вучэбных занятках узаемакантролю і самакантролю вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў.

Гарадовіч М.І., настаўніца геаграфіі

Практычны блок:

  1. Наведванне, самааналіз і аналіз урока біялогіі

Гарадовіч Л.Э., настаўнік біялогіі

Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.

3 пасяджэнне

Дата правядзення: 21 лютага 2019 года

Форма правядзення: семінар-практыкум

Тэма: Актывізацыя працы з адоранымі вучнямі і арганізацыя мэтанакіраванай працы з навучэнцамі, якія маюць нізкую матывацыю

Мэта: садзейнічаць укараненню ў практыку работы настаўнікаў метадычнага аб’яднання спрыяльнага асяроддзя для працы з адоранымі вучнямі і навучэнцамі, якія маюць нізкую матывацыю праз выкарыстанне актыўнай ацэнкі.

Тэарэтычны блок:

  1. Сістэма работы з высокаматываванымі вучнямі на ўроках і ў пазаўрочны час.

Гражынскі Т.У., настаўнік матэматыкі і фізікі

  1. Асаблівасці работы з адоранымі вучнямі і вучнямі, якія маюць нізкую матывацыю на ўроках геаграфіі

Гарадовіч М.І., настаўнік геаграфіі

  1. З вопыта работы з вучнямі па павышэнню спартыўных дасягненняў і прыцягненню вучняў з нізкай матывацыяй да актыўных заняткаў фізічнай культурай

Чэрнік В.А., настаўнік фізічнай культуры

Практычны блок:

  1. Наведванне, самааналіз і аналіз урока матэматыкі ў 7 класе.   

 Гражынская В.Т., настаўнік матэматыкі

Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.

4 пасяджэнне

Дата правядзення: 27 красавіка 2019 года

Форма правядзення: метадычны практыкум

Тэма:  Вынікі работы настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла ў 2018/2019 навучальным годзе

Мэта:

  • абмеркаванне вынікаў вучэбнай дзейнасці ў адпаведнасці з праграмамі па прадметах;  
  • удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі настаўнікаў праз самаадукацыйную дзейнасць

Парадак правядзення педагагічнага практыкума:

  1. Аналіз выканання вучэбных праграм ў адпаведнасці з каляндарна-тэматычным планаваннем

                                                                       Настаўнікі-прадметнікі

  1. Справаздача аб рабоце і ацэнка дзейнасці МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычнага цыкла за 2018/2019 навучальны год

Гражынская В.Т., кіраўнік МА

  1. Метадычная капілка.   Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніцы працоўнага навучання Нехвядовіч і.ю.
  2. Панарама вопыту.  Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніка матэматыкі Гражынскай В.Т.

Выпрацоўка рэкамендацый. Рэфлексія.

</article>

   

</article>
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.