Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

ПЛАН РАБОТЫ Школы маладых спецыялістаў

Дата: 11 мая 2018 в 16:45, Обновлено 1 октября 2018 в 13:50
Автор: Булко Ж. Э.

                                                            ЗАЦВЕРДЖАНА

                                                                            на пасяджэнні метадычнага

                                                                                                          савета (пратакол № 1 ад 15.09.2017)      

ПЛАН работы

Школы маладых спецыялістаў

на 2018/2019 навучальны год

Кіраўнік:

Гарадовіч М.І, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці,

настаўнік I катэгорыі

Мэта: аказанне метадычнай дапамогі маладым педагогам, садзейнічанне    фарміраванню прафесійнага майстэрства

Задачы:забяспечыць цэласную падрыхтоўку педагогаў па пытаннях педагогікі, псіхалогіі, выкладаемаму прадмету;

садзейнічаць фарміраванню індывідуальнага стылю творчай дзейнасці педагога;

фарміраваць гатоўнасць да работы “ў камандзе” і да самастойнай работы;

фарміраваць матывацыю на дасягненне прафесійнага навыку.

№ п/п

Змест работы

(тэма, пытанні для абмеркавання )

Формы і метады навучання

Мэта

Тэрміны правядзення

1.

Нарматыўнае прававое

забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў 2018/2019 навучальным годзе

1. Службовыя і

функцыянальныя абавязкі педагога.

                Гарадовіч М.І.

2.Нарматыўныя прававыя дакументы, якія рэгламентуюць арганізацыю адукацыйнага працэса

                Гарадовіч М.І.

3. Вядзенне школьнай дакументацыі

Гарадовіч М.І.

Інструктыўна-метадычная нарада

Якаснае асваенне педагогамі нарматыўнага прававога і вучэбна-метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу, абеспячэнне граматнага вядзення школьнай

дакументацыі маладымі спецыялістамі

05.09.

2018

2.

Самаадукацыйная дзейнасць педагога

1. Знаемства з асноўнымі педагагічнымі тэхналогіямі.

                             Грабайла К.С.

2. Інфармацыйна – камунікацыйныя  тэхналогіі і іх выкарыстанне на занятках і ў пазакласнай рабоце.

                           Ціхон І.В.

3. Самаадукацыя педагогаў. Функцыі самаадукацыі.

                           Гарадовіч М.І.

4. Прынцыпы работы па

самаадукацыі.

                        Дмухоўская А.В.    

Лекцыя з элементамі гутаркі

Павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці і  метадычнай падрыхтоўкі маладых педагогаў

02.11.

2018

3.

Арганізацыя пазакласнай работы па прадмету і выхаваўчай работы

1.Разнастайнасць арганізацый-

ных форм пазакласнай і выхаваўчай работы.

                           Грабайла К.С.

2. Улік узроставых і індывіду-

альных асаблівасцей дзяцей пры планаванні пазакласнай і выхаваўчай работы.

Дмухоўская А.В.

3. Наведванне пазакласнага і выхаваўчага мерапрыемства ў маладых спецыялістаў і іх самааналіз і аналіз.

                        Ціхон І.В.

Дмухоўская А.В.

4. Час псіхолага.

Міні-лекцыя, практыкум, самааналіз і аналіз мерапры

емстваў

Стварыць умовы па авалодванню маладымі педагогамі разнастайнасцю форм і метадаў пазакласнай і выхаваўчай работы

20.03.

2019

4.

Мае асабістыя перамогі і перамогі “Школа маладых спецыялістаў”

1. Справаздача па выніках стажорскай практыкі.

                        Ціхон І.В.

Дмухоўская А.В.

2. Самаацэнка паспяховасці педагагічнай дзейнасці.

                        Грабайла К.С.

                        Ціхон І.В.

Дмухоўская А.В.

2. Аналіз дзейнасці Школы маладых спецыялістаў

                          Гарадовіч М.І.

3. Дыягностыка цяжкасцей і запатрабаванняў маладых педагогаў.

Круглы стол, анкетаванне

Прааналізаваць дзейнасць Школы настаўнікаў-стажораў і маладых спецыялістаў, рэфлексія маладымі

педагогамі сваей работы за год

15.05.

2019

Цыклаграма работы

Школы маладых спецыялістаў

на 2018/2019 навучальны год

Жнівень

Верасень

Кастрычнік

Красавік-май

Сустрэча маладых спецыялістаў.

Гадзіна зносін “Раскажы пра сябе”.

 Дыягнастычныя мікрадаследаванні.

 Знаемства маладых спецыялістаў з

традыцыямі школы.

 Метадычная работа: мэта, задачы, змест.

 Распрацоўка праекта плана работы Школы

маладых спецыялістаў.

Забеспячэнне вучэбнай нагрузкай.

Праграмна-метадычнае забеспячэнне

Урачыстае прысвячэнне ў настаўніцкую прафесію на вечары, прысвечаным Дню настаўніка

Падвядзенне вынікаў сумеснай работы кіраўніка Школы і маладых спецыялістаў. Правядзенне адкрытых ўрокаў.

Састаўленне характарыстыкі на маладых педагогаў.

На працягу года:

Арганізацыя дапамогі ў правядзенні першых заняткаў, мерапрыемстваў.

Аказанне дапамогі ў выбары тэмы самаадукацыі.

Кіраўніцтва прафесійным навучаннем:

а) работа ў МА;

б) кансультацыі;

в) распрацоўкі тэм;

г) праекціраванне ўрокаў;

д) наведванне ўрокаў.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.