Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў і выхавальнікаў

Дата: 11 мая 2018 в 16:52, Обновлено 1 октября 2018 в 13:53
Автор: Булко Ж. Э.

                                                                                                                                        Зацверджана
                                                                                                                                         на пасяджэнні метадычнага савета                                                                                                                                                     (пратакол № 1 ад 06.10.2017)

План работы
метадычнага аб’яднання

настаўнікаў пачатковых класаў

і выхавальнікаў

на 2018/2019 навучальны год

Кіраўнік С.І.Бычкоўская

План

работы  МА настаўнікаў пачатковых класаў  і

выхавальнікаў

на 2018/2019 навучальны год

Тэма: Удасканаленне  прадметна-метадычнай падрыхтоўкі  настаўнікаў пачатковых класаў  і выхавальнікаў.

Мэта: павышэнне  ўзроўню педагагічнага майстэрства   настаўнікаў пачатковых класаў сродкамі вучэбных  прадметаў на І ступені  агульнай сярэдняй адукацыі 

Задачы:

1. Выкарыстанне сучасных метадаў і адукацыйных тэхналогій на ўроках на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

2. Развіццё творчага патэнцыялу асобы малодшага школьніка на ўроках

3. Удасканаленне ўменняў праектавання і канструявання адукацыйнага працэсу ў адпаведнасці з сучаснымі патрабаваннямі.

4. Выяўленне ключавых кампетэнцый, вызначаючых высокі ўзровень прафесіяналізма сучаснага педагога.

5. Захаванне і ўмацаванне здароўя ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.

Пасяджэнне 1

Тэма: Нарматыўна-прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу ў пачатковай школе ўу 2018/2019 навучальным годзе

Мэта: пазнаеміцца з нарматыўнымі дакументамі, якія неабходны для арганізацыі адукацыйнага працэсу.

Задачы:

-арганізаваць інфармацыйна-метадычную дапамогу настаўнікам і выхавальнікам;

-аказаць метадычную дапамогу ва ўдасканаленні форм і метадаў арганізацыі вучэбнай работы;

-сфарміраваць  тэарэтычную і практычную базу для мадэлявання сістэмы навучання навучэнцаў.

Форма правядзення: метадычна-інструктыўная нарада

Час правядзення: 28.08.2018

Пытанні для абмеркавання:

1. Аналіз работы метадычнага аб’яднання  настаўнікаў пачатковых класаў за

2017/2018 навучальны год

Бычкоўская С.І.

2. Задачы метадычнага аб’яднання  настаўнікаў пачатковых класаў і выхавальнікаў і абмеркаванне плана работы на 2018/2019 навучальны год .                                                                                                   Бычкоўская С.І.

3. Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

 Чакавая С.І.

 4. Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі

                                      Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Гарадовіч М.І.

 5. Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі адукацыйнага працэсу па вучэбнаму прадмету асновы бяспекі жыццядзейнасці на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

                                                                         Настаўнік пачатковых класаў         Баярчук М.В., выхавальнік Каваленка А.І.

 6. Выбар і ўдасканаленне тэм  па самаадукацыі.

                                                                 Настаўнікі пачатковых класаў і                          выхавальнікі

                                                                                   

Пасяджэнне 2

Тэма: Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў пачатковых класаў па тэорыі і методыцы выкладання матэматыкі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Мэта: удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз авалодванне эфектыўнымі метадамі і прыёмамі выкладання матэматыкі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

Задачы:

-авалодваць эфектыўнымі агульнадыдактычнымі і часткова- дыдактычнымі метадамі і прыёмамі выкладання матэматыкі;

-авалодваць спосабамі арганізацыі прадуктыўнай дзейнасці навучэнцаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, развіцця ўнутранай матывацыі, паспяховасці і станоўчых эмацыянальных адносін да вучобы;

-павышаць педагагічнае майстэрства праз фарміраванне сістэмы работы па абугульненню лепшага педагагічнага вопыту, публікацыі адкрытых урокаў, факультатыўных заняткаў у навукова-педагагічных часопісах.

Форма правядзення: семінар-практыкум.

Дата правядзення: 24.11.2018.

Пытанні для абмеркавання:

  1. Эфектыўныя метады і прыёмы выкладання матэматыкі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі. (Бычкоўская С.І.)

Практыкум:

2.Прагляд і аналіз урока па тэме пасяджэння. (Бычкоўская С.І.)

Літаратура:

  1. Істоміна Н.Б.Методика обучення математнке в начальной школе/ С.А. Зайцева, П.Б.Румянцева, Й.П.Целніцева.- М. : Гуманітар. выд. Цэнтр ВЛАДОС, 2008.
  2. Медведская, В. Н. Актнвнзацня деятельностн учащихся в процессе обучення решению арифметических задач// Активизация познавательной деятельности младших школьников: Книга для учителя// Под ред. М. П. Осиповой, Н. П. Качановской.- Мннск: Нар. Асвета, 1987.

3.Урбан, М. А. Работа с моделями на уроках математики/ М.А. Урбан// Пач. шк,- 2010. -№ 4.

Пасяджэнне 3

Тэма: Даследчая дзейнасць - эфектыўны спосаб павышэння якасці адукацыі на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Мэта: стварэнне ўмоў для развіцця даследчых здольнасцей навучэнцаў Задачы:

-вывучыць і апрабіраваць у адукацыйным працэсе эфектыўныя прыёмы, формы і метады фарміравання ў малодшых школьнікаў вучэбна- інфармацыйных уменняў, уменняў працаваць з кнігай, падручнікам, даведачнай літаратурай, іншымі вытокамі ведаў;

-удасканальваць прафесійную падрыхтоўку настаўнікаў.

Форма правядзення: майстар-клас

Дата правядзення:19.03.2019.

Пытанні для абмеркавання:

1. Развіццё даследчых здольнасцей навучэнцаў. Віды, формы і метады работы. (Чакавая С.А.)

Практыкум:

1. Панарама - дэманстрацыя даследчых работ.

 

Літаратура:

  1. Елисеева, С.С. Исследовательская деятельность младшего школьннка:поиск, проблемы, перспективы./ С.С.Елисеева // Пачатковае навучанне. -2011. -№3.
  2. Осипенко, Л. Е. Исследовательская деятельность как средство формирования ннтереса к науке / Л.Е. Осипенко // Пачатковая школа. - 2011.- №3.
  3. Островская, А.А. Учебно-исследовательская деятельность как фактор развития познавательных способностей // А.А. Островская // Пачатковая школа. - 2015- №4.

Пасяджэнне 4

Тэма: Вынікі  2018/2019 навучальнага года – ступень рэалізацыі мэт і задач

Мэта: аналіз дзейнасці МА  за 2018/2019 навучальны год, вызначэнне задач на новы навучальны год

Форма правядзення: адкрыты мікрафон

Дата правядзення:10.05.2019.

Пытанні для абмеркавання:

1.Аналіз работы МА  за 2018/2019 навучальны год.

Бычкоўская С.І.

2. Вызначэнне задач на новы навучальны год.

Настаўнікі, выхавальнікі.

24.11.2017 прошел семинар-практикум учителей начальных классов и воспитателей по теме «Совершенствование профессиональной  компетенции учителей начальных классов в вопросах теории и методики преподавания математики» на котором обсуждались эффективные методы и приемы преподавания математики в начальных классах.

19.03.2018 С.А. Чекавая провела мастер-класс по теме «Исследовательская деятельность – эффективный способ повышения качества образования». Педагоги обменивались опытом по данной теме.

10.05.2018 прошел открытый микрофон по итогам работы за 2017/2018 учебный год. Где были определены цели и задачи на новый учебный год.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.